Spoštovani

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, zbiranja statistik, deljenja vsebin na socialnih omrežjih in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.

Več o piškotkih

 
Naslovnica (izbor) arrow Posamezne pesmi arrow SMS poezija arrow Zadišiš mi,

Zadišiš mi, Natisni Priporoči prijatelju
Napisal/a ajda, v ponedeljek, 02. nov. 09
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (4 glasov)
 

ko se prevešaš v nočje
skozi vejevje časa
lupiš mojo kožo
se stapljaš z očmi
v oceanih večnosti
postajaš zorenje jutra


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (16) KOmentar RSS
Objavil/a MirnaVolk, v 03-11-2009 07:15,
1. Zadišiš mi,
Takšne ponavadi niso po mojem okusu, tale pa me je prav prevzela. Kar čutim ta vonj... 
Zelo lepo. Lp, Mirna
 

Objavil/a ajda, v 03-11-2009 07:47,
2. medena:)
Hvala Mirna za odziv. 
 
lp, ajda
 

Objavil/a mark.j.smole, v 05-01-2010 16:23,
3. Meni pa ne diši
Nekaj slabosti: 
- kliše 
- turbo standardne metafore 
- od kje beseda "nočje"? Saj nimam nič proti pesniški svobodi ampak izmišljanje besed mi pa ni všeč. 
 
Dve zvezdici dobiš, ker sem kljkub temu že opazil slabše pesmi. 
 
Tudi sam sem začel pisati na tak načim mi nenadoma ni bil več všeč, ker je beden. Brez zamere, lahko se izboljšaš (upam da preneseš nežno kritiko).
 

Objavil/a ajda, v 05-01-2010 17:15,
4. nočje:)
Ja, mislim, da ni nič narobe z izpeljankami, ki jih sigurno razume vsak, kot si jih tudi ti, a vendar ti ne diši. Prav imaš, nič nimam proti, če ti ne diši;). Se strinjam s tvojim komentarjem, da to ni tisto, kar bi moralo biti, je le utrinek misli, ki se v hipu zgodijo, četudi so sekundne, so. So pač:) in tako jih je za vzeti ali ne vzeti. 
 
lp, ajda
 

Objavil/a mark.j.smole, v 05-01-2010 21:00,
5. Nočje
Ampak zakaj rabiš tako besedo? Zdej sem jo dejel (izpeljanka stila deževje?) ampak zakaj pa ne razumem.
 

Objavil/a ajda, v 05-01-2010 21:13,
6. ne dišiš
nočje je izpeljanka iz noč, lahko bi zapisala noč je, nastalo je nočje in mislim, da ni nerazumljivo. Dan izgublja svojo moč, stopi se z večerom in poskra ga noč in moja izpeljanka nočje, razvejanost časa, ki ni le trenutek, stalnica, ki si znova in znova prilašča moje misli, me pozna, v vsakem trenutku časa, najine oči so zapisane v večnosti in ko se rodi novo jutro je spet tu in staplja se v zorenju jutra.No tako nekako, da boš razumel, sicer pa ni pomembno, aneda? 
 
lp, ajda
 

Objavil/a jpbenedikt, v 10-01-2010 19:59,
7. Zadišiš mi
Nočje je prav fajn. Zorenje jutra mi je silno všeč, oceani večnosti (v katerih ta lik iz pesmi postaja zorenje jutra) mi pa niso razumljivi. A želi bit tukaj ta večnost oceanov nek simbol nečesa najveličastnejšega? Večnost se sicer nikoli ne konča in zorenje jutra je v primerjavi z njo v bistvu PD, zdi se mi pa da to ni poanta pesmi. Tako, da me ta večnost res malo bega. Lupljenje kože, stapljanje z očmi in vejevja časa se mi niti malo ne zdijo turbo standardne metafore. Prav sveže so, prvi dve našteti celo kar vroči.
 

Objavil/a ajda, v 10-01-2010 20:08,
8. dišiš mi
hvala za komentar jbenedikt. Ja, oceani večnosti, tam se je začelo življenje in se bo verjetno končalo, so pa sigurno večni v svoji veličini in neskončnosti kot je neskončno, kar traja, kar si želiš, da traja:). Ja, ko se ljubiš, odstiraš tančice in korak za korakom lupiš kožo:))). Še bi lahko kaj rekla, a bodi dovolj:)
 
lp, ajda
 

Objavil/a voltaviator, v 22-01-2010 14:10,
9. .
kičasto,... ideja na žalost ne pride do izraza, besedne zveze pa so že zelo obrabljene.. Svoje take inspirativne verze ponavadi čez pol leta predelam in včasih nastane kaj res kvalitetnega in popolnoma drugačnega.. motiv pa bi bil lahko zelo zanimiv. Predvsem bi bilo z razvijanjem teme potrebno spremeniti naslov, ker bralcu ne obeta kakega kakovostnega dela..
 

Objavil/a ajda, v 22-01-2010 15:36,
10. kičasto
tudi morda, a očipkano in okičano je tudi del življenja, ni le črno-belo, da bo dopadljivo. Ni pa bila težnja po kakšnem kakovostnem delu kot si zapisal, kar je malo smešno, da iščeš v teh drobcih nekaj, kar veš, da ni. Včasih pač napišemo, odpremo ventile in ne more se vedno posrečiti, da bi ugajalo vsem poznavalcem dobre poezije.  
 
lp, ajda 
 
 
lp, ajda
 

Objavil/a Alkohol, v 23-01-2010 12:35,
11. Zadišiš mi,
Ah, ajda, s to pesmijo si dokončno potrdila, da je tvoje trenutno pesniško ustvarjanje doseglo dno.
 

Objavil/a ajda, v 24-01-2010 07:08,
12. dno
Zanimiva razlaga od nekoga, ki je na portalu objavil le eno pesem, katero sem pokomentirala zelo prizanesljivo in pozitivno, kasneje jo je seveda umaknil, ker se očitno boji reakcij tistih, katerim je direktno napisal, kaj meni o njihovih pesmih. Če se osredotočim na komentar, ki sicer ne govori o pesmi ampak o avtoričinem pristanku na dnu, je to vzeti le kot provokacijo, da bom reagirala in se razjezila in potem dala povod za nadaljevanje. Bilo je kar nekaj podobnih provokacij, na katere nisem reagirala tako kot si je avtor zamislil, provokacij, ki so se rodile po odhodu kritika s portala, ki sem se mu pustila ujeti v past besed, sem pa naredila korak naprej in verjetno razočarala tiste, ki ga poskušajo posnemati. On je vsaj znal napisati, kaj ga moti pri pesmih. In nenazadnje se kar sam po sebi ponuja odgovor, da gre za iste ljudi oz. skupinico, ki nekaj objavijo, si dajo duška, pokomentirajo in izpuhtijo. Ja, odraščanje ima več plati in če je to le ena izmed sproščanj, je morda tudi dobro, da gre odvečna energija po tej poti ven.  
lp, ajda
 

Objavil/a Amadeus, v 24-01-2010 15:21,
13. Dno.
Skrivati svojo in pljuvati v tujo skledo in to še brez prave utemeljitve, argumentacije, pomeni zame popolno moralno dno. Tako da če je tukaj kdo na dnu, vemo kdo to je. Cenim iskrenost, to vedno, ampak žalitve brez utemeljitve pa seveda ne. In najbolj žalostno je pa prav to, da sebe celo skriva. Verjetno kritike niti prenesel ne bi. Ja, jaz bi ga imenovala en velik velim zakompleksan zafrustriranec, ki si pumpa svoj ego na račun drugih. In takšen človek je vsekakor na svojem dnu. Pa ne samo ustvarjalnem, ampak vsesplošnem, vsekakor pa moralnem.
 

Objavil/a ajda, v 24-01-2010 17:55,
14. dno
Res je, kar nekaj jih je, kot sem zapisala, je sigurno skupina, ki provocira in se potem naslaja nad odzivi, lahko bi jih naštela, a je brezveze. Kot sem zapisala je to tudi pot odraščanja in izpust odvečne energije. Kakorkoli že, včasih bolje neodgovarjati in molčati, a vedno ne gre in to je njim v veselje. Lepo te je brati spet tu na pesniku, Amadeus, upam, da se boš spet zalaufala;) kot pesnica:)
 
lp, ajda
 

Objavil/a Amadeus, v 25-01-2010 14:05,
15. Dno.
Ja, pač, nekako se je treba izživeti, ja, vendar menim, da so boljši načini ... No, sicer pa - vsakemu svoje, a ne?  
 
Ajda, najlepša hvala za spodbudo ... Sicer pa razni pesniški poskusi še vedno redno pronicajo ... v tistih ostankih časa, ki jih ni ravno veliko. :-) Ja, tudi tebe je spet lepo brati. Tukaj na portalu smo skupaj doživeli res veliko lepih trenutkov. :-) Izjemno lepi spomini. :-)
 

Objavil/a jpbenedikt, v 25-01-2010 22:12,
16. zadišiš mi
Zakaj se ta skupina ne loti mojih pesmic? Kje ste noži v čevljih?
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!
 
< Prejšnja   Naslednja >




Wanna know something Joomla?
Hit the Joogpot! http://joogpot.eu

The LanternFish, alternative JoomFish support and bugfixed distribution
http://joogpot.eu/lanternfish


Zadnji komentarji

Uporabniški menu





Pozabljeno geslo

Podobne pesmi

Naključne poezije

Vse pesmi trenutnega avtorja

O portalu >> Oglaševanje >> Povezave >> Pišite nam >> Kazalo