Spoštovani

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, zbiranja statistik, deljenja vsebin na socialnih omrežjih in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.

Več o piškotkih

 
Naslovnica (izbor) arrow BERI arrow Posamezne pesmi arrow Po avtorjih arrow rojstva

rojstva Natisni Priporoči prijatelju
Napisal/a sanam, v nedelja, 24. dec. 06
Ocena urednika:   
Ocena uporabnikov:      (0 glas)
 

vsa sonca
na tej strani
so tja
v belo
izklesala sledi
nevidne skoraj
porajajo jutra

za pesem
bakreno zveni
s kamnitim robom
se meri
kolje ga v čeri


Samo registrirani uporabniki lahko pišejo komentarje.
Prosimo, prijavite se ali registrirajte.



 Komentarji uporabnikov (16) KOmentar RSS
Objavil/a sarde., v 06-01-2007 17:56,
1. ...
Prva kitica se mi zdi precej neoporečna, meni je bila v čisti užitek, zlasti "skoraj porajajo jutra". Druga kitica je name učinkovala manj, ne vem točno zakaj (mogoče zato, ker sem dalj časa in kar nekaj branj porabila, da sem jo uredila v smiselno celoto). Zmotila me je tudi rima, vsaj pri prvem branju kar zelo.
 

Objavil/a Neva, v 06-01-2007 18:19,
2. Ja, pesem je
vsebinsko dvodelna, iz mehkobe preide v ostrino. Sonca v jutrih za pesem, ki zaboli? 
 
"meri - čeri" pa ni prava rima, ker nima enake izgovorjave, kar je pogoj za rimo. Poudarek je različen in jo onemogoča. 
Ne vem kako se temu reče v slovenščini, angleški izraz je EYE RHYM. Pesem ima nekaj asonanc. Kaj več pa ne bi vedela. lpn
 

Objavil/a Neva, v 06-01-2007 18:22,
3. Oh...spet
Eye RHYME, joj, kako je to težko, ker ne moreš popravljati za seboj :sigh
 

Objavil/a sarde., v 06-01-2007 18:32,
4. neva
Hm, jaz sem čeri brala kot samostalnik v ednini, kar potem je rima (mogoče e-ja nista ravno čisto enake dolžine in kvalitete, tega ne vem , ampak po moje je to zanemarljivo). Ne vem, kako bi bilo, če bi jo brala kot nerimo, ampak kakor koli, te takale možnost za rimo hitro zamika, da jo prebereš tako ... tudi to je vredno razmisleka.
 

Objavil/a ajda, v 06-01-2007 18:36,
5. rojstva
za pesem  
bakreno zveni 
s kamnitim robom 
kolje ga v čeri 
 
Ne vem zakaj zmoti 
se meri 
kolje ga v čeri 
 
Če bi pesnik uporabil ločila npr. bi lahko bil to samostojni stavek Kolje ga v čeri 
in ne vem, zakaj bi se obešal na rep se meri... in ce berem pesem, jo berem tudi tako, da si v mislih postavim piko in ni motece..ker zelo lepo tece...je pa res, da zadnje kitice ne razumem, nekako se mi ne sklada s prvo, ker ne vem na koga se nanasa se meri ... 
In kot receno, kljub temu se pesem bere tekoce. 
 
lp, ajda 
 
 
 

Objavil/a sarde., v 06-01-2007 18:47,
6. ajda
Ajda, a se  
ne vem zakaj zmoti ... 
nanaša na moj komentar? ker če se, se bojim, da ne razumem čisto dobro tvojega ...
 

Objavil/a ajda, v 06-01-2007 18:49,
7. sarde.
Neva zapisala: 
"meri - čeri" pa ni prava rima, ker nima enake izgovorjave, kar je pogoj za rimo. Poudarek je različen in jo onemogoča.  
 
to ni tvoj komentar. S tvojim se strinjam v tistem delu, da ti je prva kitica cisti uzitek, druga pa manj ucinkovita, kot da bi se ne nanasala na prvo. 
 
lp, ajda 
 

Objavil/a ajda, v 06-01-2007 18:54,
8. in
res pa je, da jaz berem pesem morda na drugacen nacin, kot nekateri, ki jim je to morda poklic ali veselje, da jo berejo tudi na nacin kot ga uporabljas ti, sadre, jaz se prepustim valovanju in mehkobi kril, ki me ponesejo, zanesejo in se me dotaknejo z bozajocim dotikom. Seveda pa tudi "zarencim", ce so napake v nebo vpijoce... in seveda je se kako dobrodoslo tudi to, da se pesnik,ki ponudi pesem v branje, spozna s pravilnostjo rabe od rim do ... ....ja, to je pa ze znanje, ki ga ocitno ti premores. 
 
lep pozdrav, 
ajda 
 

Objavil/a sarde., v 06-01-2007 18:57,
9. ...
eh, zdaj razumem še manj, ampak ni pomembno. LP :)
 

Objavil/a ajda, v 06-01-2007 19:00,
10. hehe:)
Za pesem 
bakreno zveni 
s kamnitim robom 
se meri. 
Kolje ga v čeri. 
 
Takole sem mislila in potem ni potrebna rima;), a sem tako nejasna jaoooooooo :? :eek  
 
pozdrav, 
ajda 
 

Objavil/a Neva, v 06-01-2007 19:01,
11. Kaj bi
rada povedala Ajda? 
Obrazložila sem razmerje med  
méri in čerí. Samo to. 
Kaj me moti? Mene nič. 
Jaz nisem brala v ednini :upset
Ne razumem kaj imajo s tem ločila..itd..O tekočnosti nismo še nič govorili...Pesem je pisana v malce bolj abstraktnem slogu in je nekoliko težje izluščiti jedro. To je vse. :x
 

Objavil/a sarde., v 06-01-2007 19:04,
12. ...
Hm, jaz berem pesmi kot naivni bralec. In če me pri tem naivnem branju nekaj zmoti, takrat skušam zelo racionalno in analitično poiskati, kaj bi to bilo, ker to lahko pomaga piscu (sicer tega ne iščem). No, in tukaj me je pri takem čisto naivnem branju zmotila rima. (Sicer pa niti pod razno ne iščem z lupo kakršnih koli pesniških sredstev in postopkov ali napak ... res ne). :)
 

Objavil/a Neva, v 06-01-2007 19:19,
13. ja, saj ni nič narobe
s tem. Vendar je pri pesmi pesniški jezik vreden vse pozornosti, saj ta naredi pesem, življenjskih vsebin na različne načine imamo polno vsepovsod. Potem je pač vseeno, če stvari poimenujemo, če se nam slučajno zdi, da je tako kot se nam zdi. Saj več ni manj. :)  
Pesmi pa v nas odmevajo na zelo različne načine.lpn
 

Objavil/a sanam, v 07-01-2007 09:32,
14. Neva
pri pisanju ne išečm rim, pač pa način - povedati. če že, potem zveni-čeri.  
se pa popolnoma strinjam, da je malce težje izluščiti jedro - preplet besed ni bil mišljen kot pripoved, ampak kot izziv. zelo dobro si razumela.  
 
hvala in lep dan.  
 
sanam
 

Objavil/a VILINČEK, v 07-01-2007 10:58,
15. rojstva
vsa sonca na tej strani so tja v belo izklesala sledi 
 
 
nevidne skoraj porajajo jutra 
za pesem bakreno zveni 
 
s kamnitim robom se meri 
kolje ga v čeri 
 
Meni se pesem lepo rima "sledi, zveni, čeri" Če bi iskali rimo, obstaja... Morda bi lahko zamenjali, zaradi lepšega zvena (a ni nuja) le 
 
"ga" kolje v čeri 
 
Le toliko, dobra pesem...:) 
 

Objavil/a Neva, v 07-01-2007 12:29,
16. Vilinček
to so asonance.lpn
 





Digg!Reddit!Del.icio.us!Technorati!
 
< Prejšnja   Naslednja >




Wanna know something Joomla?
Hit the Joogpot! http://joogpot.eu

The LanternFish, alternative JoomFish support and bugfixed distribution
http://joogpot.eu/lanternfish


Zadnji komentarji

Uporabniški menu





Pozabljeno geslo

Podobne pesmi

Naključne poezije

Vse pesmi trenutnega avtorja

O portalu >> Oglaševanje >> Povezave >> Pišite nam >> Kazalo